خرید آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای


خرید آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای

پک کامل آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای

تکواندو ورزش توانمندی است. هدف از ورزش تکواندو همراه شدن با طبیعت و ذات خود است . بدست آوردن تعادل فردی از طریق کنترل نیرو های خوب و بد حاصل می شود معمولا نیرو های بد و غیر سالم سیاهی نامیده می شوند و نیروهای مثبت و موقعیت سالم تازیگی نامیده می شود از طریق تکواندو از شر بدی ها و نیرو های دافعه رهایی یابید   و در عوض با زندگی سالم و مسئولیت پذیر آشنا شوید می توانید تکنیک های تکواندو را در خود پرورش دهید تا دیگر تن را از آن حرکات خوشحال کنید و یا در جهاتی مثبت از آنها استفاده کنید و خودتان را از لحاظ فیزیکی ذهنی و روحی پرورش دهید و همچنین اعتماد به نفس خود را طوری پرورش دهید تا در نبردها پیروز باشید به همین شرایط با پرورش دادن خود از روش های فیزیکی ذهنی و روحی از طریق ورزش تکواندو شما می توانید کنترل نیرو های مثبت و منفی را درون خود پرورش دهید و در زمان های بعدی نیرو های خوب و بد را در یک قالب اجتماع می کنند در این نرم افزار آموزشی قصد داریم تا شما را با ورزش تکواندو آشنا کنیم:

قیمت : 6,900 تومان

 

فصل اول: به معرفی تکواندو می پردازیم و شما را با فلسفه و اصول تکواندو آشنا می سازیم و سپس شرح اعضای بدن می پردازیم.

فصل دوم: به شما مباحث پایه را آموزش می دهیم که شامل ضربات دست. ضربات پا. حرکات ابتدایی. نحوه حمله کردن فرم ها وغیره می باشد.

فصل سوم: سعی شده حرکات و تکنیک های جدید آموزش داده شود  در ابتدای فصل سوم شما با حرکات کششی . ترکیب ضربات. روش تمرین. دفاع شخصی و.... آشنا می سازیم.

فصل چهارم: شما را با حرکات پیشرفته در ورزش تکواندو آشنا می سازیم و به معرفی فرم ها نقاط حساس بدن. تکنیک های مشت زنی. تکنیک های ضربات پا. جنبش بدن . تکنیک سه گام می پردازیم و در پایان هم روش خنک کردن بدن را بعد از هر تمرین به شما نشان می دهیم.

قیمت : 6,900 تومان


خرید آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای



خرید لیوان جادوئی ال ای دی
خرید آموزش حرفه ای زبان در خواب




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , تکواندو , از , مبتدی , تا , حرفه , ای ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: